فیلم| سخنان رئیس سازمان زندان‌ها درخصوص اشتغال‌زایی در زندان قم با راه‌اندازی خط تولید موتورسیکلت

رئیس سازمان زندان‌ها دراین جلسه تأکید کرد؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر با مشارکت گروه صنعتی نیروموتور و با حضور مسئولان استان قم، فاز اول خط تولید موتورسیکلت در مجموعه کارگاهی زندان‌های استان قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمیینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به اهمیت مقوله مهارت‌آموزی و اشتغال زندانیان با محوریت توانمندسازی زندانیان، اظهار کرد: در نخستین روز از دهه مبارک فجر با مشارکت گروه صنعتی نیروموتور و با حضور مسئولان استان قم، فاز اول خط تولید موتورسیکلت در مجموعه کارگاهی زندان‌های استان قم در سوله‌ای به مساحت ۹۰۰ متر مربع افتتاح شد.

وی با بیان اینکه زندانیان شاغل در این کارگاه تولیدی به واسطه حمایت سرمایه‌گذار، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند، عنوان کرد: دستمزد زندانیان شاغل در این کارگاه نیز بالاتر از سطح میانگین پرداخت حقوق زندانیان است.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: در نظر داریم طی سال آینده دو خط تولیدی دیگر را به بهره‌برداری برسانیم تا تعداد بیشتری از زندانیان مشغول به کار شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha