جشن ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در زندان مرکزی خرم‌آباد

به مناسبت دهه فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشن‌ گرامیداشت این ایام فرخنده در زندان مرکزی خرم‌آباد با حضور هنرمندان استانی و با اجرای برنامه‌های شاد و متفاوت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ایام الله دهه فجر گفت: همه مردم به ویژه شهدای عزیز در پیروزی انقلاب سهیم هستند.

وی افزود: امروز وظیفه مسئولین این است که با تمام وجود در رفع مشکلات و برای آسایش مردم بکوشند. البته برخی از مشکلات میهن عزیز ما وابسته به تحریم‌های ظالمانه ایادی استکبار و چشم طمع آنها به منابع و ذخایر عظیم و گرانبهای کشورهای خاورمیانه است.

کشوری در ادامه افزود: مستکبرین جنایتکار با هدف فروش سلاح و ایجاد ناامنی در این منطقه به دنبال برهم زدن آرامش مردم در این کشورها هستند و مسلمانان و مردم منطقه با محوریت جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع بزرگی سر راه این تسلط و چپاول منابع خدادادی می‌باشند.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود و این انقلاب در راستای نشر ارزش‌های والای اسلامی و انسانی و شناساندن اسلام ناب محمدی به جهانیان صورت گرفت.

وی اذعان داشت: وظیفه ما امروز شناختن دشمن و ماندن پای آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز است که تکلیف ما در این ایام، حضور فعال و مؤثر همه آحاد جامعه در انتخابات پیش رو در این برهه حساس است.

لازم به ذکر است در این مراسم گروه نمایشی از هنرمندان طنز استان به اجرای برنامه پرداختند. همچنین جوایزی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به تعدادی از حضار اهداء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha