آزادی 117 زندانی جرائم غیرعمد در استان خراسان جنوبی

به همت خیرین از ابتدای امسال117 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مدیر نمایندگی ستاددیه خراسان جنوبی در اولین مراسم تجلیل از خیرین ستاددیه گفت: 117 زندانی جرائم غیر عمد به کانون گرم خانواده خود بازگشتند آن هم با سخاوت و همراهی شما خیرین نیک اندیش که از این تعداد 113 مرد و 4 نفر زن بودند.

«حسین پور» با بیان این که میزان بدهی این 117 زندانی جرائم غیر عمد بیش از 150 میلیارد بوده که بیش از 100 میلیارد رضایت شاکیان اخذ و الباقی توسط خیرین،ستاددیه کشور،بانک های عامل برای معرفی تسیهلات نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 52 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی 23 میلیارد تومان در زندان های استان دوران محکومیت خود را سپری می کنند .

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در ادامه گفت: کارهای خوبی و البته پیگیری های مستمری توسط ستاددیه استان خراسان جنوبی برای زندانیان جرائم غیر عمد صورت گرفته است.

حجت السلام و المسلمین«موحدی راد» افزود: این دورهمی خیرین ستاددیه و مراسم تجلیل از خیرین یک برنامه هم اندیشی برای جشن گلریزان ماه مبارک رمضان هم می باشد.

وی عنوان کرد:آزادی زندانیان جرائم غیر عمد،کمک به خانواده زندانیان نیازمند،پیگیری برای ارفاقات قانونی برای زندانیان و همراهی دستگاه قضایی استان منجر به این شده که اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی در 19 شاخص قضایی بتواند با اختلاف زیاد رتبه اول کشوری را کسب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: فردی به هر دلیلی به زندان می افتد دو مقوله زندگی او تحت شعاع قرار می گیرد یکی زندگی در بند خودش و دیگری خانواده اش که باید نهاد های حمایتی به موقع این گونه خانواده ها را زیر چتر حمایتی قرار دهند.

«طالبی» با بیان این که نگاه به خانواده زندانیان مثبت نمی باشد و همین امر ترک تحصیل فرزندان،آسیب های اجتماعی مانند:اعتیاد، طلاق و.. به همراه دارد افزود: کمک خیرین نیک اندیش برای زندانیان جرائم عمد یک امر خداپسندانه می باشد که نان آور خانواده ای را به کانون گرم خانواده بازگردانند.

شایان ذکر است: تمامی هزینه های این دورهمی توسط خیر نیک اندیش«آذرکار» مدیریت هتل سپهر پرداخت شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha