کد خبر: 16061
۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
دیداری از جنس تعامل

دادستان مرکز استان،مدیر کل زندان های خراسان جنوبی و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفتگوکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، حجت السلام«نسائی زهان» دادستان مرکز استان ضمن تبریک ایام یوم الله دهه فجر و چهل و پنجمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دیدار با قدردانی از تلاشها، رشادتها و جانفشانی های فرماندهان، افسران و سربازان نیروی انتظامی گفت: امنیت و آسایش و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و این موضوع قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امنیت و آسایش مردم شهید پرور استان خراسان جنوبی محصول رشادتها و فداکاریهای شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است.

وی بابیان این که کارهای جهادی خوبی در سطح کشوری در زندان های استان انجام که هم اکنون در تمامی مباحث زندانیانی اعم از پیگیری های قضایی،بهداشت و درمان،کمک به خانواده زندانیان،امور تربیتی و هنری،آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و... صورت گرفته است.

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی گفت: یکی از دغدغه های امور رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند می باشد که به همت خیرین نیک اندیش و مردم نوعدوست استان توانستیم بیش از 1500 خانواده زندانی نیازمند با حضور مقامات قضایی،مدیر دستگاه های حمایتی،روسای زندان های سطح استان سرکشی کنیم.

«علی عبدی» افزود:انجمن های حمایت زندانیان هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد و همه نگاه های به سخاوت خیرین می باشد و حالا باید انجام حمایت مرکز استان گامی برای ایجاد اشتغال پایدار برای کمک به این قشر آسیب پذیر بردارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های انجمن بیرجند ایجاد و راه اندازی آموزشگاه رانندگی می باشد که نگاه ویژه فرماندهی انتظامی استان رامی طلبد.

در ادامه فرمانده انتظامی استان گفت:هم افزایی بین دستگاهی این امنیت پایدار را برای استان به ارمغان آورده است.

سردار«حسن شجاعی نسب» با بیان این که امر زندانیانی سخت و طاقت فرسا است اما از طرفی فردی به دلیل جرمی وارد زندان شده و حالا پیگیری امورات خانواده زندانی مصادیق یک کار جهادی و باقی و صالحات دارد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد آموزشگاه رانندگی در انجمن حمایت زندانیان بار دیگر موضوع را با همکاران مورد بررسی قرار می دهیم.

در پایان از تلاش های فرماندهی انتظامی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/


دیداری از جنس تعامل

دیداری از جنس تعامل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha