برگزاری دوره آموزشی اقدام پژوهی در همدان

مرکز آموزش منطقه ۲ کشور دوره آموزشی اقدام پژوهی را با حضور ۲۵ نفر از کارکنان زندانهای استان همدان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، در راستای تحقق برنامه ها و اولویت های پژوهشی سال ۱۴۰۲ دوره آموزشی اقدام پژوهی در مرکز آموزش منطقه ۲ کشور برگزار گردید.

وحید قنبری سرپرست مرکز آموزش منطقه ۲ کشور در این باره گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه موضوع اقدام پژوهی و تاکیدات ریاست محترم سازمان در اولویت چهارم بر مسئله آموزش پویا، این دوره در ابتدای بهمن ماه سال جاری برای گروه های هدف شامل: مددکاران، روانشناسان و مدیران پایه برگزار گردید.


قنبری افزود: در این دوره آموزش که به صورت حضوری و کارگاهی برگزار شد تعداد ۲۵ نفر از کارکنان واجد شرایط و افراد دارای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر مشارکت داشتند که کلیه فراگیران به صورت نظری و عملی با این روش پژوهشی و چگونگی بهره مندی از این روش علمی در حل مسائل و مشکلات حوزه کاری خود آشنا شدند.


سرپرست مرکز آموزش منطقه ۲کشور تصریح کرد: اجرای این دوره آموزشی از برنامه های هدفمند و مورد تاکید ریاست محترم سازمان می باشد که مقرر است در سال های پیش رو برای گروه های مختلف شغلی برگزار گردد تا پس از آموزش فراگیر این روش، همکاران به صورت علمی و مسأله محور توانایی حل مشکلات موجود در خصوص زندانیان را بیاموزند و در بهبود وضعیت موجود در کنار سایر اقدامات عملکردی، کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha