نگاه اصلاحی و تربیتی در کانون بر مبنای پیشگیری رشد مدار استوار است

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی فرمانده یگان حفاظت از کانون اصلاح و تربیت زنجان بازدید و با کارکنان سربازان و مددجویان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان در جمع زندانیان و سربازان وظیفه حاضر و در فضای صمیمی با آنان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را بررسی نمود.
در حاشیه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به ضرورت‌های اجرای دقیق برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در کانون اصلاح و تربیت گفت:نگاه دستگاه قضا به مقوله نگهداری بزهکاران زیر ۱۸ سال در کانون‌های اصلاح و تربیت بر مبنای پیشگیری رشد مدار بوده به گونه‌ای که می‌بایست تمام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در این مراکز با هدف مداخله در دوره‌های مختلف رشد اطفال و نوجوانان بزهکار متمرکز تا از مزمن شدن و تکرار جرم در بزرگسالی خودداری شود.
بنیادی افزود:تقویت حس مسئولیت پذیری، آموزش‌های منظم، ترویج فرهنگ کتابخوانی، برنامه‌های مذهبی، تفریحی و ورزشی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ها در کانون اصلاح و تربیت است که می‌بایست دست‌اندرکاران این مجموعه با تمام توان در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.
در این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان با کلیه کارکنان و سربازان وظیفه شاغل در کانون اصلاح تربیت دیدار و در فضای صمیمی پای صحبت آنان نشست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha