تشریح انتظارات رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه مشترک مدیران کل استان ها

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان، اهداف، برنامه‌ها و انتظارات سازمانی مطرح شده در جلسه مشترک رئیس سازمان زندان‌ها با مدیران کل زندان های کشور را تشریح نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در پنجمین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان که به ریاست مدیر کل زندان‌ها و با شرکت کلیه اعضا برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان، ضمن ابلاغ مراتب قدردانی رئیس سازمان زندان‌ها از تلاش‌های شبانه روزی زحمتکشان عرصه اصلاح و تربیت گفت: زندانبانی در حوزه‌های مختلف از نگاه ریاست سازمان دستاوردهای چشمگیری به همراه داشته است و ما می‌بایست از این موفقیت‌ها در جهت حل و فصل برخی از نقاط ضعف نیز بهره بگیریم.
بنیادی با اشاره به مطالبات ریاست سازمان زندان‌ها در استفاده بهینه از منابع موجود افزود: خوشبختانه در سال های گذشته با بهره‌گیری از منابع داخلی و ظرفیت‌های برون سازمانی قدم‌های بسیار موثری در بخش‌های مختلف مدیریت زندان‌های استان برداشته شد که می‌بایست در ادامه این مسیر این اقدامات بیش از پیش توسعه یابد.
پرهیز از روزمرگی و فرسودگی شغلی، حضور میدانی مدیران در عرصه زندانبانی، جلوگیری از ورود اشیا ممنوعه،هوشیاری در موضوعات تامینی زندان‌ها، تکیه بر دانایی محوری و عقلانیت در مدیریت زندان، نتیجه گرایی، تکریم همکاران، استفاده از فناوری‌های نوین، ارتقای بهره‌وری سازمانی و شرکت در انتخابات از مهم‌ترین نکاتی بود که مدیر کل زندان‌ها در نتیجه جلسه یک روزه ریاست سازمان زندان‌ها به همکاران متذکر شد.
در ادامه این جلسه اعضای شورای اداری زندان‌های استان نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود آمادگی کامل خود را در اجرای دستورات ریاست سازمان زندان‌ها اعلام نمودند.

 تشریح انتظارات رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه مشترک مدیران کل استان ها

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha