بازدید مدیر کل زندان‌ها از زندان‌های مرکز استان زنجان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی طی بازدیدی از بخش های مختلف زندان‌های مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی بازدید و سرکشی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در استمرار برنامه‌های بازدید میدانی مدیر کل زندان‌ها از مراکز اصلاحی و تربیتی زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی جمعی از مسئولین ستادی در بخش‌هایی از مراکز اصلاحی و تربیتی زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان حاضر و از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.
در این بازدید نحوه اجرای دستورالعمل‌های سازمانی در بخش‌های مختلف بهداشت، درمان، آموزش، حرفه آموزی، اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و تغذیه از سوی مدیر کل زندان‌های زنجان بررسی و مطالبات قانونی زندانیان مورد رسیدگی قرارگرفت .
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در بازدید از مراکز اصلاحی و تربیتی بر ضرورت پیشبرد اهداف اصلاحی تربیتی اشاره و اظهار کرد: تلاش‌های شبانه روزی همکاران صرفاً دست یابی به بازپروری و عدم بازگشت زندانی به چرخه جرم است و قطعاً این امر خطیر با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی، حرفه‌آموزی، آموزش های روانشناسی و مهارت آموزی به دست خواهد آمد.
لازم به توضیح هست در این بازدید مدیر کل با کارکنان یگان حفاظت زندان‌های مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی نیز دیدار و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha