حرکت تحول‌آفرین در نظام زندانبانی در گرو مدیریت علمی و استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی است

دکتر محمدی در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها که امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در شهر ساری برگزار شد بر تسریع روند حرکت در دوران تحول و تعالی نظام زندانبانی کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) ابراز امیدواری کرد با تأسی به سیره الهی این امام همام بتوانیم در خدمت به مردم و نظام اسلامی توفیق داشته باشیم.
رئیس سازمان زندان‌ها در سخنانی ضمن تاکید بر بهره‌مندی از علم مدیریت نوین گفت: در دوران تحول و تعالی نظام زندانبانی باید نقاط قوت و ضعف شناسایی و با اصلاح فرآیندها خدمت رسانی و اجرای ماموریت ها تسریع یابد.
وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر در مجموعه زندان‌های کشور گفت: استفاده بهینه از منابع یکی از مهمترین اصول مدیریتی است لذا همه مدیران باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع درون‌سازمانی و برون سازمانی استفاده از راهکارهای قانونی در پیشبرد اهداف تلاش کنند.
حرکت تحول‌آفرین در نظام زندانبانی در گرو مدیریت علمی و استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی است
رئیس سازمان زندان‌ها در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد حرکتی که ذیل اقدامات تحولی در زندان‌های کشور آغاز شده و نتیجه عملکرد مدیران و کارکنان خدوم زندان‌هاست همچنان با قدرت و سرعت ادامه یابد.
شایان ذکر است در ادامه این نشست معاونان و تعدادی از مدیران ستادی و استانی به ارائه گزارش عملکرد و همچنین ابراز نظر در خصوص مسائل مطروحه پرداختند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha