سرکشی مدیرکل زندان‌های استان لرستان از زندان الیگودرز

مدیرکل زندان های استان لرستان در سفر به شهرستان الیگودرز، از بخش های مختلف زندان این شهرستان سرکشی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان در ادامه سرکشی های خود، از بخش های مختلف زندان الیگودرز بازدید کرد.

وی با حضور در جمع سربازان وظیفه این زندان، ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل وظیفه در برقراری نظم و امنیت زندان ها، آنان را عضوی از مجموعه زندان های استان دانست و گفت: سربازان باید ضمن برقراری ارتباط سازنده با رئیس زندان و پرسنل مجموعه، تلاش کنند تا دوره خدمت خود را به بهترین نحو و بدون هیچ مشکلی به پایان برسانند و مجموعه زندان های استان را در ایجاد نظم و امنیت یاری کنند.

سرکشی مدیرکل زندان های استان لرستان از زندان الیگودرز

کشوری سپس با حضور در واحد فرهنگی زندان الیگودرز، اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه کتابخوانی زندانیان را ارزیابی و در خصوص چگونگی اجرای برنامه های کتابخوانی در زندان دستوراتی را صادر کرد.

سرکشی مدیرکل زندان های استان لرستان از زندان الیگودرز

وی در ادامه از آشپزخانه و بهداری این زندان سرکشی کرد و ضمن ارزیابی عملکرد آنان، از زحمات کارکنان در این واحدها تشکر کرد.

مدیرکل زندان های استان لرستان در پایان با زندانیان دیدار چهره به چهره داشت و در سخنانی گفت: فلسفه حضور در زندان، پی بردن به اشتباهات خود و بازگشت سعادتمندانه به آغوش جامعه است.

کشوری تصریح کرد: امروزه در سایه تعالیم اسلامی و به مدد وجود جمهوری اسلامی، زمینه این اصلاح در زندان های ما فراهم است و زندانیان با حضور در برنامه های فرهنگی و همچنین مهارت آموزی و اشتغال، می توانند پس از رهایی از زندان، وارد جامعه شده و از این تعالیمی که در زندان آموخته اند، نهایت استفاده را ببرند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha