مدیرکل زندان‌های استان لرستان از زندان دورود بازدید کرد

مدیرکل زندان های استان لرستان در ادامه بازدیدهای خود از زندان های استان، به شهرستان دورود سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان در بدو حضور خود در زندان شهرستان دورود، ضمن برقراری ارتباط تصویری با رئیس کل دادگستری استان لرستان، در جریان روند اجرای دادرسی الکترونیک این هفته زندان های استان قرار گرفت.

گفتنی است در راستای اجرای سند تحول قضایی و همچنین کاهش اعزام و مراجعه حضوری زندانیان به دادگاه ها، دادرسی الکترونیکی در دستور کار دادگستری استان لرستان قرار گرفته است.

بازدید مدیرکل زندان های استان لرستان از زندان دورود

کشوری سپس در بازدید از فاز جدید پروژه زندان دورود از نزدیک روند پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد و در خصوص اجرای سریع تر و بهتر آن دستوراتی را صادر کرد.

بازدید مدیرکل زندان های استان لرستان از زندان دورود

مدیر کل زندان های لرستان در ادامه از بهداری این زندان بازدید و با کارکنان بهداشت و درمان دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار ضمن تشکر از زحمات آنان، به سختی کار بهداشت و درمان در زندان ها اشاره و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

بازدید مدیرکل زندان های استان لرستان از زندان دورود

عضو شورای قضایی استان همچنین ضمن حضور در جمع زندانیان، با آنان دیدار چهره به چهره داشت و مشکلات قضایی آنان را بررسی کرد.

وی در سخنانی گفت: در زندان فرصت خوبی فراهم است تا ضمن توجه به مسائل دینی و فرهنگی، ایام ماه رجب را قدر دانسته و ضمن استفاده معنوی از این ایام پر برکت در ماه های رجب و شعبان، برای استفاده از ماه مبارک رمضان آمادگی کامل کسب کنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha