مدیرکل زندان‌های مازندران به عنوان فعال حوزه صلح و سازش استان تجلیل شد

فعالان حوزه صلح و سازش با حضور رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در همایش استانی صبر تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران همایش فعالان حوزه صلح و سازش در استان مازندران، با حضور رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه برگزار شد و علی استادی مدیر کل زندان های مازندران مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین حجت الا سلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران، معاون حل اختلاف دادگستری مازندران، اعضای شورای قضایی استان و دادستان مرکز استان مورد تقدیر قرار گرفتند.
پهلوان حسن یزدانی، امیر حسین زارع، محمد هادی ساروی و بهروز عطایی نیز به عنوان طلایه داران صلح معرفی و منصوب شدند.
علی استادی مدیرکل زندان‌های مازندران در حاشیه این نشست از اخذ رضایت قطعی در 29 فقره قتل عمد که با تلاش شوراهای حل اختلاف استان انجام شد، گفت: ایجاد زمینه صلح و سازش امری بسیار دشوار و ارزنده است که به لطف خداوند متعال و تلاش شوراهای حل اختلاف استان محقق شده است.
استادی همچنین پویش هایی مانند به احترام امام رئوف می بخشم، به احترام امام حسین(ع) می بخشم و به احترام حضرت زهرا(س) می بخشم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای اجرای این پویش ها در استان، مجموعاً یکهزار و 13 پرونده منجر به سازش شده، 810 زندانی از زندان های استان آزاد شدند و 15 محکوم به قصاص از چوبه دار نجات یافتند که توجه به این پویش ها و کسب موفقیت های ذکر شده، نشان دهنده ارادت مردم دیار علویان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha