تکریم مقام زن در سفر مدیرکل زندان‌های لرستان به زندان مرکزی بروجرد

مدیرکل زندان های استان لرستان در سفر به شهرستان بروجرد، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان زندان مرکزی بروجرد، از بانوان شاغل در این زندان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان صبح روز شنبه 23 دی ماه 1402 به منظور بازدید و سرکشی از زندان مرکزی بروجرد و تکریم و تجلیل از بانوان همکار، به شهرستان بروجرد سفر کرد.

وی در مراسم تکریم مقام زن و تجلیل از بانوان شاغل در بند نسوان زندان مرکزی بروجرد، ضمن معرفی حضرت زهرا (س) به عنوان الگو وسرور تمام زنان در تاریخ بشریت، سبک زندگی اسلامی را بهترین شیوه برای زندگی و منطبق بر اصول انسانی و فطری بشریت دانست.

تکریم مقام زن در سفر مدیرکل زندان های لرستان به زندان مرکزی بروجرد

در ادامه این مراسم از بانوان شاغل در بند نسوان زندان مرکزی بروجرد تجلیل شد و هدایایی نیز به مددجویان این بند اختصاص یافت. کشوری همچنین از کارگاه های اشتغال بند نسوان زندان بروجرد بازدید کرد.

مدیرکل زندان های استان لرستان سپس با حضور در آشپزخانه زندان مرکزی بروجرد، از نزدیک در جریان روند طبخ غذا قرار گرفت و ضمن ارزیابی و بررسی کیفیت غذا، نکات لازم را به مسئولین گوشزد کرد.

تکریم مقام زن در سفر مدیرکل زندان های لرستان به زندان مرکزی بروجرد

وی در ادامه از مرکز فرماندهی و کنترل دوربین های مداربسته زندان بروجرد بازدید کرد و بعد از آن با حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی بروجرد،پس از دیدار و گفتگوی چهره به چهره با آنان، روند اجرای پرونده های قضایی آنان را بررسی و در خصوص رفع مشکلات قضایی آنان دستوراتی را صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha