اجرای پویش دیابت و فشار خون در زندان‌های همدان

در راستای اجرای طرح پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون انجام تست قند خون و اندازه گیری فشار خون برای تمامی کارکنان زندان های استان همدان به صورت رایگان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، با همکاری اداره بهداشت و درمان زندانهای استان و مرکز بهداشت شهرستان همدان، پویش ملی غربالگری سلامت در دو حوزه دیابت و فشار برای کارکنان این مرکز برگزار شد.

در راستای شناسایی، مراقبت و درمان بیماری‌های پرخطر و خاموش دیابت و فشارخون و افزایش آگاهی نسبت عوامل خطرساز، مرکز بهداشت شهرستان همدان با برپایی پایگاه سلامت در اداره کل زندانهای استان برای تمامی کارکنان متقاضی، تست دیابت و قند خون اجرا کرد.

حمزه بروجنی مدیرکل زندانهای استان همدان ضمن تقدیر از اقدامات شایسته حوزه بهداشت و درمان شهرستان گفت: توجه به سلامت کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان اقدام ارزشمندی است که مراکز بهداشت شهرستان همدان همواره در اجرای این گونه برنامه ها به نحوی شایسته عمل می کنند. کارکنان زندانها نیز به دلیل صعوبت و سختی کار زندانبانی و استرس های ناشی از محیط کار احتمال ابتلا به چنین بیماری های پنهانی را دارند.

بروجنی افزود: این گونه اقدامات کمک می کند تا فرد از میزان سلامتی خود با خبر باشد و در صورت بروز هرگونه شرایط نامطلوب، نسبت به بهبود شرایط خود سریعا اقدام نماید.

لازم به ذکر است این طرح با مشارکت و استقبال حداکثری کارکنان زندانهای استان برگزار شد.

انتهای خبر /

اجرای پویش دیابت و فشار خون در زندانهای همدان

اجرای پویش دیابت و فشار خون در زندانهای همدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha