دکتر محمدی: هوشمندسازی زندان‌ها محور برنامه‌های تحولی در سازمان‌ زندان‌هاست

جلسه معرفی اعضای شورای راهبری تحول اداری سازمان زندان‌ها با حضور دکتر محمدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، جلسه معرفی اعضای شورای راهبری تحول اداری سازمان زندان‌ها با حضور رئیس این سازمان و جمعی از مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان زندان‌ها با تأکید بر لزوم توسعه برنامه های تحولی در نظام اداری گفت: اعتقاد داریم مدیریت زندان‌ها باید بر پایه مبانی علمی و دانایی محوری اداره شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های تحولی در سازمان‌ زندان‌ها گفت: هوشمندسازی مدیریت زندان‌ها از مهم‌ترین برنامه های تحولی است که با جدیت در حال پیگیری است و هم اینک سه برنامه عمده سازمان در خصوص توسعه سامانه های الکترونیک به اجرا درآمده است.

دکتر محمدی در خصوص این سامانه ها گفت: گام اول توسعه استفاده از پابندهای الکترونیکی به عنوان زندان مجازی بود که با این اقدام افراد مشمول می‌توانند بجای گذراندن حبس در زندان در کنار خانواده خود تحت کنترل باشند. گام دوم نیز توسعه دادرسی الکترونیک است که هم اکنون بط‌ور متوسط ۸۰درصد جلسات دادرسی زندانیان با مراجع قضایی به صورت آنلاین برگزار می شود و گام سوم توسعه ملاقات های اینترنتی بین زندانی و خانواده است.

عضو شورای عالی قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه های ابلاغی به مجموعه زندان‌های کشور بازنگری در فرآیندهای خدمت رسانی با هدف اصلاح و تقویت آنان ست.

گفتنی است شورای راهبری تحول اداری به منظور زمینه سازی برای تحول در لایه های گوناگون نظام اداری، ارتقاء بهره‌وری، بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم و افزایش رضایت آنان از سوی دولت به دستگاه‌ها ابلاغ گردیده است.

در جلسه امروز اعضای این شورا شامل تعدادی از مدیران سازمان و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی و در ادامه به بحث و گفتگو در خصوص مسائل مورد نظر در سازمان زندان‌ها پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha