بازدید مدیرکل زندان‌های لرستان از بازداشتگاه خرم آباد

مدیر کل زندان های استان لرستان در بازدید سرزده از بازداشتگاه خرم آباد در عصر روز شنبه مورخ 1402/10/16 با زندانیان دیدار کرد و درخواست های قضایی آنان را بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان؛ عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های استان لرستان عصر روز شنبه شانزدهم آذرماه یکهزارو چهارصدو دو از بازداشتگاه خرم آباد بازدید کرد.

در این بازدید ،با عنایت به اولویت های سازمان زندان ها پرونده قضایی زندانیان، رسیدگی گردید و طبق بررسی های صورت گرفته ،ارفاقات قانونی به افراد واجد شرایط اعطا خواهد شد،این امر خوشبختانه در استان لرستان با تعامل مراجع قضایی انجام می پذیرد که شامل اقدامات ارزشمندی می باشد.

کشوری ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان بازداشتگاه و اقدامات صورت گرفته که بر مبنای ارتقای حقوق شهروندی صورت پذیرفته تاکید نمود؛ زندانیان از تمام ارفاقات‌ و تاسیسات حقوقی که قانون برایشان فراهم کرده، بهره مند شده اند.

گفتنی است،مدیر کل زندان های استان با مددجویان و کارکنان شیفت بازداشتگاه دیدار وگفتگو نمود و همچنین وضعیت ارائه خدمات در همه حوزه های زندانبانی و امکانات بهداشتی و درمانی را بررسی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha