گام‌های تحولی هسته گزینش در سازمان زندان‌ها مایه مباهات است/ گزینش دقیق افراد متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فسادهای احتمالی است

اعضا هسته گزینش سازمان زندان‌ها همزمان با سالگرد فرمان تشکیل این نهاد در پانزدهم دی‌ماه، در نشستی با دکتر محمدی رئیس این سازمان به گفتگو نشستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی درابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت جمعی از هم‌وطنان درحادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت. وی در ادامه با اشاره به عملکرد هسته گزینش سازمان زندان‌ها بیان کرد: خوشبختانه در سازمان زندان‌ها شاهد اقدامات مثبت و گام‌های تحولی درحوزه گزینش هستیم که این روند مایه مباهات است.

رئیس سازمان زندان‌ها نیروی انسانی را موتور محرکه پیشرفت دستگاه‌های اجرایی معرفی کرد و افزود: منابع انسانی از مهمترین سرمایه‌ها در هر دستگاهی است بنابراین گزینش و انتخاب بهترین افراد نیز امری عقلانی است چراکه متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فسادهای احتمالی در امور اجرایی خواهد بود.

دکتر محمدی خاطرنشان ساخت: مهمترین رسالت ما در امور زندان‌ها، اصلاح و تربیت افرادی است که به خطارفته‌اند بنابراین در انتخاب و گزینش کارکنان زندان‌ها به عنوان نیروی انسانی، لازم است ضمن برخورداری از توانمندی تخصصی، سلامت عمومی و جسمانی به ویژگی‌های شخصیتی و نیز ارزش‌های فکری، فرهنگی و دینی کارکنان دقت و توجه ویژه داشت.

گفتنی است در ادامه این نشست نیز دکتر عسگری مدیرکل هسته گزینش سازمان زندان‌ها به گزارش عملکرد این مرکز در سال جاری پرداخت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha