دیدار مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بانوان زندانی بند نسوان ندامتگاه مرکزی

مدیرکل زندانهای استان سمنان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر به همراه رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان با زندانیان بند نسوان زندان مرکزی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه این دیدار به جهت تبریک ولادت و پیگیری مشکلات زندانیان زن صورت گرفته است، تصریح کرد: در این دیدار که با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اتفاق افتاده است مشکلات زندانیان مورد برسی قرار گرفته است.

محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این مراسم با اشاره به مقام و جایگاه زن ، عنوان کرد: زن از جایگاه والای برخوراد است و مهم در بند بودن نیست ما باید از بند دنیوی رهایی یابیم و همچون حضرت زهرا (س) به زندگی ساده غناعت نماییم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در همه زمان ها به فکر مردم امتش بوده است، تشریح کرد: همه ما باید حاجات دنیوی و اوخری خود را از طریق اولیای خدا بخواهیم و باید اهلبیت را واسطه قرار دهیم تا خداوند به ما در مشکلات کمک کند.

وی افزود: زندان انتهای خط و راه نیست و ما می توانیم از اینجا مسیر درست را انتخاب کرده و در مسیر صحیح قدم برداریم.

در پایان پس از دیدار چهره به چهره زندانیان با رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیرکل زندانها و برسی مشکلات زندانیان زن از تمامی زندانیان با اهدای هدیه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) تقدیر شد.

دیدار مدیرکل زندانهای استان سمنان با بانوان زندانی بند نسوان ندامتگاه مرکزی

دیدار مدیرکل زندانهای استان سمنان با بانوان زندانی بند نسوان ندامتگاه مرکزی

دیدار مدیرکل زندانهای استان سمنان با بانوان زندانی بند نسوان ندامتگاه مرکزی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha