نماینده مجلس شورای اسلامی از زندان تنکابن بازدید کرد

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در بازدید از زندان بر تخصیص اعتبار در جهت ساخت سالن ورزشی، تجهیز کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی و تکمیل پروژه آسفالت جاده ورودی زندان قول همکاری داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی به همراه علی استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان تنکابن بازدید کرد .

استادی با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های زندان های استان گفت: فاز اول پروژه زندان تنکابن با عنایت به وضعیت نامطلوب زندان قدیم تنکابن و نشتارود با همت مسئولین و همکاران زحمتکش ما در شهریور 1399 افتتاح شد و بندرت واحدها و فازهای دیگر تکمیل و مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود، با توجه به نقش زیرساخت های آموزشی، فرهنگی و تربیتی در بازگشت آبرومندانه زندانیان به جامعه، کمبود فضای آموزشی،کارگاه های اشتغال و سالن ورزشی در این زندان مشهود است .

نماینده مردم تنکابن عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری اظهارداشت، با تمام توان برای اختصاص بودجه سالن ورزشی و تجهیز کارگاه های اشتغال زندانیان تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین طی مصوبه ای بر تکمیل تصفیه خانه آب شرب زندان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان مازندران و مردم نوع دوست و خیر اندیش شهرستان تنکابن و رامسر و جلوگیری از قطع گاز اداره زندان شهرستان تنکابن و تجهیز معابر و فضای بیرون زندان با همکاری اداره برق تأکید کرد .

حسینی پروژه آسفالت جاده ورودی زندان جدید تنکابن را یکی از اولویت های کاری عنوان کرد و گفت: با کمک شهرداری و فرمانداری تنکابن این هدف محقق و زمینه رفاه خانواده زندانیان و کارکنان زندان را مهیا خواهیم ساخت .

در حاشیه این بازدید نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر همکاری در آزادی تمام زندانیان جرائم غیر عمد تا مبلغ 50 میلیون تومان بدهی را اعلام و با اهدای یک عدد سکه زمینه آزادی یک نفر زندانی را فراهم نمود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha