سرکشی مستمر از خانواده زندانیان نیازمند در بیرجند

معاون مدیرکل زندان های استان خراسان جنوبی با حضور در منزل دو خانواده زندانی نیازمند مشکلات پیش رو آنها را به صورت چهره به چهره شنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان،«علی پور» معاون مدیرکل زندان های استان به اتفاق مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند و رئیس مرکز خدمات اجتماعی بعد از خروج زندان های خراسان جنوبی در منزل زندانی مردی که باید دوران محکومیت خود را به مدت 5 سال در زندان بیرجند سپری می کرد گفت: این زندانی دارای دو فرزند می باشد که به دلیل به زندان افتادن وی همسرش او رها و دو فرزند این زندانی با مادربزرگ (مادر زندانی)زندگی می کنند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی،درمانی و همچنین نبود پدر بر سر فرزندان مادربرزگ را وارد چالش نگهداری به ویژه تربیت آنها کرده است.

وی ادامه داد: به همت خیرین و مردم نوعدوست سبد حمایتی به این خانواده و برای فرزندان نیز هدایایی اهداء شد و همچنین برای درمان خود زندانی با بررسی مدارک وی از سوی پزشک معتمد هزینه درمانی توسط زندان نیز پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به دومین سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند گفت: این خانواده مادر جوان به دلایلی به زندان افتاده که باید دوران محکومیت خود را به مدت 6 سال سپری کند.

«علی پور» افزود: با توجه به این فرزندان این زندانی سرپرست دیگری به جز مادر نداشتند با کمک دستگاه قضایی وی مدتی دوران محکومیت خود را درزندان گذارند و سپس با استفاده از ظرفیت مرکز مراقبت الکترونیکی(پابند) هم اکنون در کنار فرزندانش دوران محکومیت خود را سپری می کند.

وی با اشاره به این که این خانواده هم با مشکلات اقتصادی،اجاره بهاء،درمانی و تحصیلی فرزندان دست و پنجه نرم می کنند اظهار داشت:انجمن برای درمان خود زندانی مبلغ 10 میلیون ریال کمک و همچنین علاوه بر سبد حمایتی ،سبد پروتین و میوه وی نیزبه این خانواده اهداء شد.

انتهای خبر/

سرکشی مستمراز خانواده زندانیان نیازمند در بیرجند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha