اهدای 200 بسته کمک معیشتی به خانواده زندانیان آملی

رئیس زندان آمل گفت: به مناسبت شب وفات حضرت ام البنین (س) ۲۰۰ بسته حمایتی به ارزش هر بسته بیست میلیون ریال به خانواده زندانیان آمل اهدا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران،عباس شعبانپور با تاکید بر اکرام خانواده زندانیان، اظهار کرد: در ایام وفات حضرت ام البنین (س) از سوی انجمن حمایت از زندانیان آمل و محمود آباد ۲۰۰بسته حمایتی به خانواده زندانیان این شهرستان اهدا شده است.
شعبانپور یادآور شد: انجمن حمایت از زندانیان آمل با همکاری خیرین جهت رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده زندانیان مبلغی به ارزش 4 میلیارد ریال بین 400 خانواده زندانی توزیع کرد .
وی ادامه داد: این بسته حمایتی شامل اقلامی از قبیل: سبد غذایی، گوشت، مرغ و میوه است و بین اکثر زندانیان که از اقشار ضعیف جامعه هستند، توزیع شد.
رئیس زندان آمل خاطرنشان کرد: امیدواریم با تقویت اینگونه حمایت‌ها از به وجود آمدن کانون جرم احتمالی و بیشتر شدن چرخه جرم در مازندران جلوگیری شود.
عباس شعبانپور رئیس زندان آمل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 650بسته حمایتی و کمک معیشتی با ارزشی 10 میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در آمل اهدا شده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha