پای صحبت زندانیان زندان مرکزی زنجان

مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی معاونین و مسئولین واحدهای ستادی در بندهای مختلف زندان مرکزی زنجان حاضر،و پای صحبت زندانیان نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف بهبود خدمات زندانبانی و ارزیابی اجرای درست و دقیق دستورالعمل‌های سازمانی به ویژه در خصوص رعایت حقوق شهروندی زندانیان، بیش از ۱۰ نفر از کارکنان ستادی زندان‌های استان زنجان در همراهی با مدیر کل زندان‌ها در نشستی صمیمی و دوستانه با کلیه زندانیان زندان مرکزی دیدار و گفتگو و مهم‌ترین مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.
در این بازدید شبانه که ساعت‌ها به طول انجامید، تمام حوزه‌های زندانبانی به ویژه وضعیت فروشگاه‌ها،بهداشت، درمان، نحوه ملاقات‌ها ،تغذیه، طبقه بندی زندانیان و نحوه بیماری یابی از سوی همکاران ستادی زندان‌ها احصا و در پایان بازدید طی جلسه مشترک مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
لازم به توضیح است در جلسه پایانی این بازدید شبانه، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با تقدیر از زحمات شبانه روزی همکاران، زندان را به عنوان یکی از حلقه‌های کلیدی افزایش امنیت در جامعه قلمداد و ضمن تاکید بر استمرار برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، اجرای کامل دستورالعمل‌های صادره از سوی دستگاه قضایی را در داخل زندان‌ها لازم الاجرا دانستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha