شب‌نشینی مدیرکل زندان‌های زنجان با زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی

مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی معاونین و مسئولین واحدهای ستادی طی حضور شبانه در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان، با زندانیان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در استمرار شب نشینی‌های ماهیانه مدیر کل و کارکنان زندان‌های زنجان با زندانیان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی کارکنان واحدهای ستادی در کلیه اندرزگاه‌ها و اتاق‌های نگهداری زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان حاضر و طی نشستی صمیمی پای صحبت زندانیان نشست.
در این برنامه که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اصلاحی تربیتی به ویژه وضعیت بهداشت، درمان، فروشگاه‌ها ،کلاس‌های آموزشی، تغذیه و مطالبات قانونی زندانیان به صورت جهادی مورد ارزیابی قرار گرفت.
در پایان این برنامه و طی جلسه‌ای حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همکاران در مجموعه زندان‌های استان بر اولویت اقدامات تامینی و افزایش ضریب هوشیاری پرسنل تاکید، و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف زندانبانی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی را مطلوب ارزیابی و بر اجرای دقیق و منظم دستورالعمل‌های سازمانی و پرهیز از روزمرگی تاکید نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha