دکتر محمدی: مولدسازی فرصت مطلوبی برای رفع نیازهای سازمان زندان‌ها است/ هاشمی: آماده اشتغال‌زایی برای زندانیان و خانواده‌های‌شان هستیم

رئیس سازمان زندان‌ها در نشست استاندار سمنان گفت: مولدسازی فرصت مطلوبی  برای رفع نیازمندی‌های این سازمان در حوزه پروژه‌های عمرانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه همه زندان‌های استان به خارج از مناطق شهری منتقل شده است امیدواریم با انتقال زندان گرمسار به خارج از شهر نیز مشکلات این زندان به حداقل برسد.

رئیس سازمان زندان‌ها با تأکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به خانواده‌های زندانیان تصریح کرد: با زندانی شدن افراد خاطی، خانواده‌های زندانیان دچار مشقت و سختی می‌شوند، بنابراین باید با آنان توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی در سازمان زندان‌ها، موضوع اشتغال است عنوان کرد: تحول عظیم در حوزه اشتغال زندانیان صورت گرفته است؛ چراکه درآمد زندانیان برای ما بسیار مهم است و این مهم سبب خواهد شد از رهاورد درآمد زندانیان، هم خود زندانی و هم خانواده‌های آنان منتفع شوند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی با تأکید برنقش مهم استانداری‌ها در ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان، کمک به خانواده‌های آنان، کاهش جرم در جامعه و جلوگیری از وقوع آسیب به خانواده‌های زندانیان افزود: با همراهی استانداری‌ها، مشکلات خانواده‌های زندانیان کاهش خواهد یافت.

آماده اشتغال‌زایی برای همه زندانیان پس از آزادی از زندان و همچنین خانواده‌های آنان هستیم

استاندار سمنان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این استان تصریح کرد: آماده اشتغال‌زایی برای همه زندانیان پس از آزادی از زندان و همچنین خانواده‌های آنان هستیم، چراکه ظرفیت ارزشمندی در حوزه اشتغال در استان سمنان وجود دارد.

سیدمحمدرضا هاشمی از آمادگی استانداری سمنان برای اعطای تسهیلات اشتغال خانگی به خانواده‌های مددجویان زندان‌های استان سمنان در راستای اشتغال‌زایی برای آنان خبر داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha