مشارکت فعالان بخش حمل و نقل آذربایجان غربی در آزادی رانندگان زندانی
مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل با حضورمدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی

در آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل و تجلیل از رانندگان راهداری در ارومیه ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی رانندگان زندانی جرایم غیرعمد جمع آوری و اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در آذربابجان غربی با حضور معاون عمرانی استاندار، دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانده انتظامی، مدیران شورای حمل و نقل، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل زندان ها و سایر مدیران استانی، صنوف حمل و نقل جاده ای و راهداران و رانندگان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات رانندگان نمونه، راهداران و کارمندان نمونه، صنوف حمل و نقل جاده ای، کارکنان ستادی و ادارات شهرستانی، روسای نمونه شهرستانی و مدیران نمونه پایانه های مرزی و خادمین اربعین حسینی، بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی رانندگان زندانی بر اثر جرایم غیرعمد جمع آوری و اهدا شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و روز راهدار گفت: هدف مشخص ما، ارج نهادن به خانواده بزرگ حمل و نقل و راهداری این استان پهناور است، ما اینجا جمع شدیم تا هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری را گرامی بداریم.

ایرج دست نشان در ادامه خاطرنشان کرد: سر آغاز فعالیت ما در ٢۶ آذر ماه ١٣۶٢ با فرمان تاریخی امام برای تخلیه کالاهای اساسی از بنادر بود که این بزرگواران راننده هم لبیک گفتند و برای بارگیری به سمت بنادر جنوبی رفتند و در نهایت در سراسر کشور توزیع کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اعلام کرد: باید یادآور شد که حمل ونقل تنها به حمل ونقل جاده‌ای خلاصه نمی‌شود و حمل ونقل ریلی و هوایی نیز در استان با فعالیت ارزشمند خود، فعالیت های حمل ونقل کالا و مسافر را تکمیل می‌کنند.

وی با اشاره به طرح راهداری زمستانی افزود: هر ساله با شروع فصل سرما از اول دی‌ماه طرح راهداری زمستانی در سراسر کشور اجرایی می‌شود و همکاران راهداری برای خدمت‌رسانی به مردم و باز نگه‌داشتن جاده‌ها در راهدارخانه ‌ها مستقر می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: راهداران نقش اصلی را در نگهداری این سرمایه ملی ایفا می‌کنند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا این شبکه مدام باز باشد تا فعالیت‌های حمل‌ونقلی برای توسعه اقتصادی کشور صورت گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha