۱۱۲ مورد آزادی زندانیان نیازمند آذربایجان غربی با ارفاقات قانونی و کمک خیّرین ویژه شب یلدا
عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی

عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از خیّرین ستاد دیه و شکات که موجبات آزادی ۳۸ زندانی در آستانه شب یلدا را فراهم کردند و همچنین مراجع قضایی حوزه های مختلف برای ارائه ارفاقات قانونی به ۷۴ زندانی محکوم تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، رئیس کل دادگستری استان از توجه و اهتمام مراجع قضایی در اعزام به مرخصی ویژه شب یلدا برای محکومین واجد الشرایط و همچنین زمینه سازی آزادی ۷۴ مددجوی نیازمند با ارائه ارفاقات قانونی تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت احیاء سنت حسنه اسلامی صله ارحام در مناسبت شب یلدا گفت : تمام تمرکز و توجه دلسوزانه همکاران قضایی و مسئولین زندان در شوراهای طبقه بندی برای کمک به بازگشت سعادتمندانه مددجویان می باشد که این همدلی همراه با رافت اسلامی در بهره مندی ۳۵ درصد محکومین در اعزام به مرخصی ۵ تا ده روز ویژه شب یلدا و آزادی ۱۱۲ نفر جلوه نمود.

عتباتی رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امناء ستاد دیه استان آذربایجان غربی گفت : ۱۲ زندانی نیازمند جرایم غیر عمد با کمک بلاعوض ستاد مردمی دیه به مبلغ ۱میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و قبول اعسار و گذشت ۷۵۰میلیون تومانی قضات و شکات همزمان در آستانه شب یلدا خبر داد

وی از همت خیّرین، شکات نوعدوست و مددکاران اجتماعی دلسوز زندانها در اخذ رضایت برای ۳۸ زندانی نیازمند تقدیر و تشکر کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha