هدیه یلدایی یک خواننده برای آزادی 15 زندانی خراسان‌جنوبی

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: «محسن چاووشی» خواننده کشورمان با اهداء مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزاد ی زندانی جرائم غیر عمد استان باعث شد 15 زندانی در آستانه شب یلدا به آغوش خانواده بازگردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«غلامرضا حسین پور» مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: «محسن چاووشی» خواننده کشورمان با اهداء مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادی زندانی جرائم غیر عمد خراسان‌جنوبی باعث شد 15 زندانی در آستانه شب یلدا به آغوش خانواده بازگردند.

وی ضمن تقدیر از اقدام نیکوکارانه و ارزشمند آقای محسن چاوشی ادامه داد: طبق فرمایش نورانی پیامبراکرم (ص) محبوب‌ترین مردم نزد خداوند کسی است که خانواده‌ای را شاد کند و شرایط سخت معیشتی فعلی چه مصداقی بارزتر از خرسند نمودن دل فسره دختران و پسران و خیل زنانی که در پی وقع یک حادثه یا بدنیال یک پیشامد همسرشان را در جمع خانواده ندارند.

به گفته وی به حقیقت مشارکت خیران در امر خداپسندانه آزادی زندانیان غیر عمد، نه فقط نهال امیدی را در دل خانواده‌های این زندانیان کاشته بلکه با پیشگیری از وقوع حوادث تلخ‌تری که از لحاظ اخلاقی و روحی و مالی عزیزان تحت سرپرستی این محبوسان را تهدید می‌کند به نوعی سلامت اجتماعی را تضمین می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع میزان بدهی ۱۵ زندانی معادل ۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال بوده است، افزود: برای آزادی این افراد، مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط هنرمند محبوب کشور «محسن چاووشی» و مبلغ ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha