بازدید مدیرکل زندان‌های لرستان از زندان بروجرد

مدیرکل زندان های لرستان به منظور دیدار و گفتگو با دادستان شهرستان بروجرد،شرکت و سخنرانی در صبحگاه برای کارکنان زندان بروجرد ،بازدید از کارگاه های اشتغال و دیدار با زندانیان به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های لرستان ابتدا در بدو ورود به همراه سرهنگ سرپرست فرمانده یگان حفاظت ورئیس اداره حفاظت واطلاعات زندان های استان در مراسم صبحگاه مشترک زندان بروجرد شرکت نمودند.

بازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجرد

مدیر کل زندان‌های لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری منظم مراسم صبحگاه در زندان‌های استان، اذعان داشت: اجرای مراسم صبحگاه به عنوان یک مانور در برقراری نظم و انضباط فردی و گروهی تلقی می‌شود و از همکاران انتظار می‌رود در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کشوری در ادامه کارکنان را به قانونمداری و انجام وظایف بر مبنای دانش‌محوری دعوت کرد و اجرای صحیح اولویت‌های سازمان زندان‌ها در راستای سند تحول قضایی را خواستار شد. در این مراسم، به تعدادی از کارکنان وسربازان وظیفه زندان مرکزی و اردوگاه بروجرد با اهدا لوح سپاس،تجلیل شدند.

بازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجرد

یکی دیگر از برنامه های مدیر کل زندان های لرستان در بروجرد دیدار با دادستان شهرستان بروجرد جهت بهره مندی زندانیان از پابند الکترونیک بود. عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان در این گفت‌وگو با بیان اینکه مرکز مراقبت الکترونیک زندان‌های استان از سال ۱۳۹۸ با تعداد ۳ دستگاه پابند الکترونیک کار خود را آغاز کرده است گفت: در حال حاضر جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ نفر تحت پوشش و نظارت این مرکز قرار دارند و از پابند الکترونیک استفاده می‌کنند.

بازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجرد

در این میان توجه و تلاش قضات برای استفاده از این ظرفیت‌ها همچون استفاده از پابند الکترونیک و صدور مجازات‌های جایگزین حبس با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی متهم و مراحل پرونده می‌تواند دستگاه قضایی را در تحقق هرچه بهتر اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه یاری کند.کشوری به منظور نظارت هرچه بیشتر بر شیوه اجرای پابند الکترونیکی با زندانیانی که تحت پایش این طرح می باشند، ملاقات نمود.

بازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجردبازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجرد

بازدید از واحدهای مصنوعات چوبی،جواهر سازی ،خیاطی و... اماکن مورد بازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجرد بود.

بازدید مدیرکل زندان های لرستان از زندان بروجرد

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان به همراه مسئولین زندان بروجرد در اندرزگاه های این زندان حضور یافت و به صورت چهره به چهره سوالات و درخواستهای قضایی زندانیان را استماع نمود و مورد بررسی قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha