کمک به خانواده زندانیان نیازمند نگاه ویژه خیرین و مردم نوعدوست را می طلبد

مدیر کل زندان های استان در بازدید امروز از منزل دو خانواده زندانی نیازمند گفت: حمایت از خانواده زندانیان ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«عبدی»مدیر کل زندان های خراسان جنوبی به اتفاق معاون سلامت،اصلاح و تربیت،مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان،رئیس اداره خدمات مراقبت بعد از خروج از منزل دو خانواده نیازمند بازدید و از نزدیک مشکلات آنها را شنیدند.

وی افزود: انجمن حمایت با توجه به این که هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد و تمامی کمک ها توسط خیرین و مردم نوعدوست صورت می گیرد در حد توان خود کمک های خوبی در هشت ماه امسال به جامعه هدف داشته است.

وی ادامه داد: دراین دو بازدید در یکی منزل بسیار کوچک دو خانواده(هشت نفر) زندگی که بیشترین مشکلات این خانواده اقتصادی بود که با هماهنگی های انجام شده روند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آنها توسط انجمن پی گیری خواهد شد.

کمک به خانواده زندانیان نیازمند نگاه ویژه خیرین و مردم نوعدوست را می طلبد

وی با اشاره به این که مادر خانواده نیز با استفاده از پابند الکترونیکی دوران محکومیت خود را سپری می کرد 6 ماه اجاره پابند به وی بخشیده شد و همچنین هزینه درمان فرزند و یک ماه اجاره بهاء محل سکونت نیز توسط مرکز مراقبت بعد از خروج نیز پرداخت شد.

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی گفت: برای دومین خانواده که سرپرست خانه زن جوانی بود و با توجه به فوت نامادرش نگهداری از خواهران و برادر خود را برعهده داشت 10 میلیون تومان کمک برای خرید لوازم منزل و اشتغال وی نیز انجام شد.

«عبدی» با بیان این که در 8 ماهه گذشته امسال انجمن حمایت زندانیان 7هزارو 270 پرس غذای گرم در بین این خانواده ها توزیع کرده تصریح کرد:31 میلیارد و 907 میلیون و800هزار ریال بسته حمایتی نیز اهداء شده است.

در پایان به خانواده ها سبد حمایتی و برای فرزندان هدایایی نیز اهداء شد.

انتهای خبر/

کمک به خانواده زندانیان نیازمند نگاه ویژه خیرین و مردم نوعدوست را می طلبد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha