نظام اداری محرک توسعه مدیریت اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی است

در نشست هم اندیشی اداره کل زندان‌های استان مازندران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،انسجام نظام ادرای به عنوان محرک توسعه مدیریت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه مطرح و راهکارهای تحول و توسعه مدیریت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، جلسه هم اندیشی کارگروه توسعه مدیریت زندان‌های مازندران با حضور کریمی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سعیدطالبی معاون اداری مالی و ابوطالب عابدی معاون سلامت،اصلاح و تربیت مدیرکل زندان های استان و جمعی از روسای ستادی زندانها و کارشناسان برگزار شد.

در این نشست طالبی معاون اداری ومالی زندانهای مازندران ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد و اقدامات انجام شده و تشریح سیاست های سازمان زندانها، بر تخصیص اعتبارات مورد نیاز در جهت تحقق اهداف سازمانی و نظم بخشی و مستند سازی عملکرد در بستر سامانه های ارزیابی تأکید کرد.

کریمی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نظام اداری را محرک توسعه در شاخص های مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی یک جامعه عنوان و تصریح کرد؛ نقشه اصلاح نظام اداری یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه محسوب می شود که بی توجهی به آن موجب آسیب‌های جبران ناپذیری در مسیر تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه ها و رضایت مردم می شود.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌های کلی نظام ادرای ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 1389 به هشت عنوان اصلی برنامه های تعیین شده اشاره کرد که مهمترین آن توسعه دولت الکترونیک، هوشمند سازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و نظارت و ارزیابی است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران به استناد ماده 81 مدیریت خدمات کشوری گفت: دستگاهها موظفند نظام مدیریت عملکرد مبتنی بر سازمان را برای کارکنان و مدیران ایجاد کنند .

وی در ادامه به موضوع مدیریت سبز، بهره وری، توانمندسازی کارکنان، شفافیت اداری و اطلاع رسانی و تبیین که در قالب سه محور رضایت مندی، بهروری وتعالی و عدالت بررسی می شود، اشاره کرد .

ضمنا کارشناسان طبق سرفصل های تعیین شده نسبت به بررسی شاخص های عمومی و تخصصی عملکرد ها اقدام و تبادل اطلاعات سازنده و موثری در جهت رفع چالش ها و تحقق اهداف سازمانی ارائه گردید./

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha