سرکشی‌های مدیرکل زندان‌‏های استان لرستان از مراکز اصلاحی و تربیتی

مدیرکل زندان های استان لرستان، در سرکشی از مراکز اصلاحی و تربیتی مرکز استان، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان از بخش های مختلف این مراکز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان به همراه امین القاصی مهر معاون اداری، مالی و پشتیبانی، به منظور ارزیابی واحدهای خدماتی از جمله انبارهای مواد غذایی، سردخانه، نانوایی، آشپزخانه و بهداری از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد بازدید کردند.

سرکشی های مدیرکل زندان‏های استان لرستان از مراکز اصلاحی و تربیتی

مدیر کل زندان های استان لرستان با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان و دیدار چهره به چهره با آنان، ایام شهادت حضرت زهرا را تسلیت گفت و افزود: این روزها شایسته است که به این موضوع فکر کنیم که هدف از خلقت ما چه بوده و بهتر است به کدام سمت حرکت کنیم.

وی ضمن معرفی قرآن به عنوان نسخه شفابخش برای ما انسان ها، گفت: از آنجا که مبنای عالم هستی بر اساس نظم قرار داده شده، چنانچه ما نیز به عنوان بخشی از این عالم بر مبنای همین نظم و قانونمداری حرکت کنیم، در زندگی موفق خواهیم بود.

کشوری انس با قرآن را از راهکارهای مقابله با شیطان عنوان کرد و اظهار داشت: در این مقطعی که شما در کانون اصلاح و تربیت هستید، زمان خوبی فراهم شده تا با استفاده از کتاب ها، برنامه های فرهنگی و هنری و تفکر، برای مسیر آینده خود چاره ای بیندیشید و به مسیر صحیح زندگی خود برگردید.

سرکشی های مدیرکل زندان‏های استان لرستان از مراکز اصلاحی و تربیتی

عضو شورای قضایی پس از بررسی مشکلات پرونده های مددجویان کانون اصلاح و تربیت، با سرکشی از زندان باز خرم آباد، در خصوص بررسی و رفع مشکلات این زندان و مددجویان دستوراتی را صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha