دو انتصاب جدید در سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

«سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان البرز» و «سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج» با حکم سازمان زندان‌ها منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با صدور احکامی جداگانه "اصغر فتحی" را به عنوان «سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان البرز» و "علی چهارمحالی" را به سمت «سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج» منصوب کرد.

در حکم انتصاب سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان البرز آمده است:

«جناب آقای اصغر فتحی

با سلام و تحیت

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان البرز منصوب می‌شوید.

انتظار دارد در دوران تحول سازمان زندان‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود با همکاری و همراهی معاونین و مدیران کل سازمان در جهت تحقق اهداف عالیه نظام زندانبانی بر مبنای آموزه‌های دینی و روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی و اولویت‌های سازمانی در انجام وظایف محوله موفق باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را آرزومندم

گفتنی است پیش از این علی چهارمحالی عهده‌دار این مسئولیت بوده است.

همچنین رئیس سازمان زندان‌ها در حکم انتصاب سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج آورده است:

«جناب آقای علی چهارمحالی

با سلام و تحیت

نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر اقدامات حمایتی و مراقبت‌های پس از خروج منصوب می‌شوید.

بی‌شک توجه به خانواده زندانیان، ساماندهی و عمق‌بخشی به فعالیت‌های مددکاری اجتماعی، توسعه اشتغال زندانیان آزادشده، بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت مشار کت نهادهای مردمی همکار، افزایش ارتباط و بهره‌گیری از ظرفیت نهادها و سازمان‌ها برای بهبود خدمات به جامعه هدف و سامان‌دهی وضعیت جذب کمک‌های خیرین و نیکوکاران به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه‌های حوزه اقدامات حمایتی و اصلاح‌وتربیت زندانیان به‌شمار می‌آید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را آرزومندم.»

لازم به ذکر است که چهارمحالی جایگزین مسعود دائی در این مسئولیت شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha