استمرار برنامه‌های «شبکه متخصصان و اندیشه‌ورزان سازمان زندان‌ها» با تشکیل میزهای پژوهشی

دومین نشست همفکری و هم‌اندیشی این شبکه پژوهشی در سازمان زندان‌ها با حضور محققان و اعضا به صورت حضوری و برخط تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، «شبکه متخصصان و اندیشه‌ورزان» سازمان زندان‌ها با تعریف 10 عنوان میز پژوهشی و تخصصی تشکیل و با عضوگیری از بین کارکنان و علاقمندان به خردورزی در سطح زندان‌های کشور فعالیت خود را رسماً آغاز کرد. در این خصوص دومین نشست همفکری و هم‌اندیشی با حضور دبیران میزهای پژوهشی در دفتر آموزش و پژوهش سازمان به صورت حضوری و برخط تشکیل شد.

در این نشست مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها با اشاره به اولویت اساسی سازمان در بحث دانایی محوری اظهار داشت: از ابتدای خردادماه سال جاری که دستور تشکیل شبکه متخصصان و اندیشه ورزان توسط ریاست محترم سازمان ابلاغ گردید، تاکنون قریب به ۲۵۰ نفر در قالب 10 میز تخصصی عضو این شبکه کشوری شده‌اند.

دکتر ابراهیم صالحی عمران ادامه داد: در راستای اداره و مدیریت علمی زندان‌ها از طریق مشارکت تخصصی، میزان سطح علمی کارکنان در سازمان رشد مطلوبی داشته و برای اجرای عملیاتی ایده‌ها و اندیشه‌ها راهکارهایی تبیین شد که قابلیت اجرا داشته باشد.

وی تأکید کرد: شبکه کشوری متخصصان و اندیشه ورزان درحال گسترش بوده و هیچ منعی برای مشارکت همکاران در این گروه وجود ندارد. شبکه دارای ۱۰ میز تخصصی بوده و انتظار می‌رود فعالیت بگونه‌ای باشد که اولویت‌های ابلاغی سازمان در سنوات آتی از درون ایده‌های موجود در شبکه شکل بگیرد.

صالحی عمران همچنین گفت: دفتر آموزش و پژوهش درتلاش است برای این شبکه سازمانی، سامانه‌ای طراحی کند که عموم ایده‌های نوآورانه و جدید به صورت بانک جمع آوری شود. همچنین برای تداوم فعالیت و اجرایی شدن ایده ها الزاماً دستورالعمل تهیه خواهد شد.

در ادامه دبیران میزهای تخصصی در حوزه‌های مختلف به معرفی اعضای گروه‌های خود پرداخته و در خصوص مشکلات و راهکارهای توسعه فعالیت های این شبکه سخنانی ارائه دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha