مدیرکل زندان‌های مازندران از زندان بابل بازدید کرد

علی استادی، مدیر کل زندان های مازندران ضمن حضور در اداره زندان شهرستان بابل از قسمت های مختلف آن بازدید کرد و هدف از کار در سازمان ها و نهادها را خدمت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زنداهای استان مازندران،علی استادی مدیرکل زندان های مازندران در حاشیه این بازدید هدف از کار در سازمان ها و نهادها را خدمت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به جایگاه ارباب رجوع گفت: یکی از وظایف ما در همین راستا پاسخ گویی درست و به موقع به مراجعین است.

وی در حاشیه این بازدید هدف از کار در سازمان ها و نهادها را خدمت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به جایگاه ارباب رجوع گفت: یکی از وظایف ما در همین راستا پاسخ گویی درست و به موقع به مراجعین است.

مدیر کل زندان های مازندران به طرح های عمرانی در حال اجرا در زندان های مازندران اشاره کرد و افزود: گروه های جهادی زندانیان به صورت داوطلبانه آماده فعالیت و مشارکت در این طرح ها هستند، لذا نبایستی از ظرفیت این گروه ها غافل شد.

وی توضیح داد: بخشی از زندانیان در حوزه فعالیت های احداث ساختمان، دارای تخصص هایی همچون بنایی، نجاری، سنگ کاری، نقاشی و غیره هستند که می توانیم در قالب طرح های اشتغال در همین پروژه ها از آنان استفاده کنیم.

استادی کیفیت و کمیت غذا زندانیان را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح داشت: گفت و گو با زندانیان و شواهد دیگر نشان می دهد که همگی از این موضوع راضی هستند اما با برنامه ریزی بهتر و اعمال سلیقه بیشتر می توان توزیع غذا را عادلانه تر کرد.

مقام عالی زندان های استان به موضوع اعطاء ملاقات به زندانیان اشاره کرد و گفت: شرایط برای ملاقات زندانیان با خانواده های شان مهیاست لذا انتظار می رود تا مسئولین زندان های استان ضمن رعایت ضوابط بهداشتی و البته در چارچوب ضوابط نسبت به این موضوع همت بیشتری داشته باشند.

مدیر کل زندان های مازندران، زحمات کارکنان زندان های استان را قابل تقدیر دانست و سفارش کرد: کلیه فعالیت هایی که در حوزه های مختلف به ویژه مددکاری، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال و حرفه آموزی انجام می شود، بایستی در سامانه جامع سازمان ثبت شود؛ چراکه ملاک ارزیابی فعالیت ها، بررسی این سامانه است و گزارش های شفاهی هیچ گونه سندیتی نخواهند داشت.

این مقام مسئول برنامه های مرکز سیمای زندان ( شبکه طلوع ) را از جمله نقاط قوت این زندان دانست و گفت: پخش 8 ساعت برنامه در طول روز که نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت زندانیان دارد می تواند در راستای سیاست های سازمانی، به ویژه، اصلاح وتربیت زندانیان موثر واقع شود . امیدواریم بسترهای لازم فراهم شود تا همه زندان های استان از شبکه سیمای داخلی بهره مند شوند و از این طریق، اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی آنان با کیفیتی مطلوب تر انجام پذیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha