معاون دادستان کل کشور از زندان‌های مازندران بازدید کرد

معاون دادستان کل کشور در امور نظارت بر دادسراها در حاشیه نشست تخصصی با دادستان‌های حوزه قضایی استان مازندران از ندامتگاه محکومین مواد مخدر و زندان ساری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، "عباس منصوری" معاون دادستان کل کشور به همراه رئیس کل دادکستری مازندران، مدیرکل زندان های استان، دادستان های حوزه قضایی استان از ندامتگاه محکومین مواد مخدر و زندان ساری بازدید کرد.

معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرای سراسر کشور درپایان نشست با رئیس کل دادگستری و دادستان حوزه های قضایی استان مازندران از ندامتگاه محکومین مواد مخدر بازدید و به صورت چهره به چهره و بی واسطه با زندانیان دیدار و از وضعیت قضائی و نحوه نگهداری آنان مطلع شد .

تحقق اهداف نظارتی قوه قضاییه، رفع مشکلات و رسیدگی به موقع پرونده قضایی زندانیان، بررسی وضعیت زندانیان در طول حبس و ارائه خدمات قضایی از جمله مواردی بود که معاون دادستان کل کشور به آن تأکید کرد.

منصوری در ادامه با هدف نظارت بر وضعیت زندانها به همراه کریمی دادستان مرکز استان طی بازدید شبانه از زندان ساری دیدن کرد و با حضور در خوابگاه زندانیان از نزدیک با آنان گفتگو نمود.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha