عطر پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در زندان بهشهر پیچید

همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، خدام حرم مطهر امام رضا "علیه السلام" حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی وارد زندان بهشهر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، با ورود پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام فضای زندان بهشهر آکنده از عطر و بوی حرم رضوی شد و کارکنان و زندانیان همگی با احترام به استقبال این هدیه معنوی آمدند.

همچنین مراسم افتتاحیه آسایشگاه سربازان وظیفه زندان بهشهر همزمان با ورود پرچم متبرک آستان قدس رضوی و با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر و مدیرکل زندان های استان مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.

سپس خادمین حرم مطهر پرچم متبرک را جهت زیارت زندانیان در بین جمع گرداندند و خادمین حرم مطهر با مداحی و سرود خوانی یا امام رضا یا امام رضا یا مولا موجبات زمزمه گروهی سرود را در بین زندانیان فراهم آوردند .

در ادامه خطیب مجلس آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر در خصوص فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام و الگو قرار دادن سبک و سیره زندگی آن امام همام در زندگی فردی و اجتماعی و ایام شهادت بانو حضرت زهرا( س) مطالبی را عنوان نموده و از مددجویان خواست تا با الگو قرار دادن مهربانی ائمه اطهار(ع) از خطاهای یکدیگر گذشت و در حق یکدیگر دعا کنند.

انتهای خبر/

عطر پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در زندان بهشهر پیچید

عطر پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در زندان بهشهر پیچید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha