انتصاب در زندان های مازندران

آئین تکریم و معارفه روسای اداره زندان شهرستان‌های آمل و تنکابن با حضور مدیرکل زندان‌های استان مازندران و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، با حکم علی استادی مدیرکل زندان های استان روسای جدید زندان آمل و تنکابن منصوب شدند.

علی استادی با صدور حکمی عباس شعبانپور رئیس سابق اداره زندان شهرستان تنکابن را به عنوان رئیس جدید زندان آمل و مصطفی عابدین تاش معاون سابق زندان تنکابن را به عنوان سرپرست اداره زندان شهرستان تنکابن معرفی کرد.

در احکام انتصاب روسای جدید آمده است: در راستای خط ‌ومشی و سیاست های سازمان زندانها نسبت به اجرای دقیق آیین نامه قانونی و مقررات اجرایی کوشا بوده و با تدبیر و پشتکار در امور فرهنگی، طبقه بندی زندانیان، اشتغال به کار و حرفه آموزی و به طور اهم در فرآیند اصلاح و تربیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اهتمام جدی مبذول نموده تا بستری مناسب برای بازسازی شخصیت و حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی آنان فراهم گردد.

همچنین رعایت اصل شفافیت و صرفه جویی در استفاده از امکانات، منابع انسانی و ظرفیت های موجود در امر توسعه بهداشت، بهسازی و زیباسازی زندان تلاش و آموزش، تولید واشتغال زندانیان و تعامل مناسب با کارکنان تحت امر از جمله مضامینی بود که در این احکام مورد تأکید قرار گرفت .

انتهای خبر/

انتصاب در زندان های مازندران

انتصاب در زندان های مازندران

انتصاب در زندان های مازندران

انتصاب در زندان های مازندران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha