آزادی 98 زندانی سمنان با برپایی میز خدمت قضات در زندان‌های استان

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از آزادی 98 زندانی در استان سمنان خبرداد، و عنوان کرد: این آزادی به مناسبت هفته بسیج و شهادت حضرت زهرا (س) پس از پایش و برسی های لازم و بازدید قضات از زندانهای استان سمنان اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از بازدید 138 قاضی از زندانهای استان سمنان خبرداد، و گفت: در شب گذشته قضات دادسراها، محاکم قضایی، روئسای دادکستری ها، دادستانان ورئیس کل دادکستری از تمامی زندانها بازدید به عمل آورده و با زندانیان دیدار چهره به چهره داشته اند.

کهربایی با بیان اینکه قبل از این بازدید پایش سراسری پرونده ها در زندانها صورت گرفته است، تصریح کرد: پس از برسی قضات و دیدار با زندانیان 98 زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیر کل زندانهای استان سمنان از اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان خبرداد، و تشریح کرد: در هشت ماهه نخست سال بیش از 500 مورد ارفاق قانونی منجر به آزادی اعطا گردیده است.

وی با اشاره به اعطای بیش از 4 هزار مورد مرخصی به زندانیان استان سمنان از ابتدای سال تا کنون، خاطر نشان کرد: این مرخصی های اعطایی پس از برسی و بازدید های قضات از زندانها صورت پذیرفته است.

کهربایی با بیان اینکه در حوزه پابند الکترونیک در استان سمنان پیشرفت خوبی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون 90 نفر از پابند الکترونیک بهره مند شده و از زندان آزاد شده اند.

مدیرکل زندانهای استان سمنان از آزادی 68 زندانی جرائم مالی در هشت ماهه نخست سال خبرداد، و بیان کرد: بدهی این زندانیان بیش از 28 میلیارد تومان بوده است که با تلاش صلح یاران و مسئولین زندانها و با کمک ستاد دیه استان سمنان با پرداخت 3 میلیارد تومان آزاد شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha