تشکیل کمیسون پزشکی قانونی در زندان مرکزی همدان

به منظور تسریع در بررسی و اعلام نظر نسبت به پرونده های زندانیان بیمار، تشکیل کمیسیون پزشکی قانونی در زندان مرکزی همدان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در جلسه ای که با حضور مدیران کل زندان ها و پزشکی قانونی استان در زندان مرکزی برگزار شد پس از نقد و بررسی فرآیند اعزام زندانیان بیمار به مراکز درمانی، ضرورت تشکیل کمیسیون پزشکی قانونی در زندان مرکزی به تصویب رسید.

این نشست با حضور بروجنی مدیرکل زندان های استان، دکتر مالمیر مدیرکل پزشکی قانونی همدان، عظیمی و یوسفی دادیاران ناظر بر زندان، شیرمحمدی مدیر زندان مرکزی، دکتر موالات رئیس اداره بهداشت و درمان زندان های استان و دکتر طاهری رئیس واحد بهداشت و درمان زندان همدان در سالن جلسات این زندان برگزار شد.

بروجنی مدیرکل زندان های استان در این دیدار گفت: اگرچه با تدابیر اجرا شده توانسته ایم بخش مهمی از اعزام های غیرضروری را ساماندهی کنیم و ظرف مدت 4 ماه تعداد بستری های بیمارستانی نزدیک به 70 درصد کاهش داشته اما با تعامل موثر پزشکی قانونی، قضات و اداره کل زندان ها می توان روند خدمات رسانی به زندانیان بیمار را بهبود بخشید.

پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه مقرر شد کمیسیون پزشکی قانونی زندان مرکزی از همین هفته تشکیل و یکشنبه هر هفته با تشکیل جلسه نسبت بر پرونده ها پزشکی زندانیان دارای بیماری های صعب العلاج، بیماران نیازمند مراقبت های ویژه و اعزام های ضروری نظارت نماید.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha