هدف بنیاد تعاون توسعه اشتغال و ایجاد کارآفرینی برای زندانیان است

مدیر حسابرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد تعاون و حرفه آموزی کشور در بازدید از ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران، برنامه اصلی دهه دوم توسعه بنیاد را تمرکز بر اشتغالزایی و کارآفرینی برای زندانیان عنوان نمود.

بـه گـزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران،"حمید رضا سانگرد" مدیر حسابرسی و ارزیابی عملکرد بنیـاد تعـاون و حرفه آموزی زندانیـان کشـور به همراه" محمد شادپور" مدیر ایمنی و بهداشت بنیاد ) (HSE از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان بازدید کرد.

هاشمیان، مدیـر عامل نمایندگی بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان استان مازنـدران، ستـار فـولادی رئیس اداره اشتغـال و حرفه آموزی زندان های استان و حسن آشکـاران رئیس ندامتگـاه محکومین مواد مخدر نیز در این بازدید او را همراهی می کردند.

"سانگرد" مدیر حسابرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد تعاون زندانیان کشور هدف از این بازدید را بررسی ظرفیتهای داخلی و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه اشتغال زندانیان عنوان کرد.

وی افزود، یکی از برنامه های اصلی بنیاد در دهه دوم توسعه، ایجاد اشتغال پایدار حداکثری برای زندانیان است که در راستای تحقق این اهداف به تعامل بیش از پیش سازمان زندانها و مدیران استانی و شهرستانی نیازمندیم.

این مقام مسئول تصریح کرد، ایجاد کارگاه ها و فعالیت هایی که موجب توانمند سازی و کسب ثروت و درآمد بیشتر زندانیان شود، در زمره سیاستها و برنامه های اولویت دار بنیاد قرار دارد .

وی اضافه کرد، در تولید کالا هم باید هدفمند کار کنیم و کالاهایی را به تولید برسانیم که در عرضه به بازار با مشکل مواجه نشویم و یا بخش مهم درآمد را صرف فروش و بازاریابی نکنیم.

مدیر حسابرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور در بازدید یک روزه از کارگاه های تولیدی فعال ندامتگاه محکومین مواد مخدر دیدن کرد و از نزدیک با زندانیان شاغل در کارگاهها گفتگو و با دغدغه های آنان بیشتر آشنا شد.

انتهای خبر/

هدف بنیاد تعاون توسعه اشتغال و ایجاد کارآفرینی برای زندانیان است

هدف بنیاد تعاون توسعه اشتغال و ایجاد کارآفرینی برای زندانیان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha