اهداء 1000 جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی خرم‌آباد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مدیر کل زندان‌های استان لرستان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و همچنین معاونان و کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی استان، نشست کتابخوانی در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم، در این مراسم پس از تشریح اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های زندان‌های استان در عرصه کتاب گفت: امروزه توجه به بُعد تربیتی در زندان به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود و زندانیان ما در عرصه کتابخوانی حائز رتبه های برتر کشوری شده‌اند.

اهداء هزار جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی خرم‌آباد

وی در سخنانی به نقش کتاب در رشد و توسعه فردی و اجتماعی پرداخت و گفت: با اعجاز کتاب می‌توان به هرجای جهان سفر کرد و شگفتی های جهان هستی را مشاهده کرد. کتاب یاوری صادق است که ترسیم خط سرنوشت جامعه انسانی وابسته به انس گرفتن با کتاب و مطالعه آن است.

در ادامه این نشست تعدادی از زندانیان، سربازان و کارکنان زندان مرکزی خرم‌آباد، برداشت‌های آزاد و همچنین خلاصه‌ای از کتاب‌ها را به حضار ارائه دادند.

اهداء هزار جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی خرم‌آباد

اهداء هزار جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی خرم‌آباد

اهداء هزار جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی خرم‌آباد

سید سجاد راستخانه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان ضمن تحسین این زندانیان، کتاب را تنها وسیله سفر به گذشته و آینده دانست و گفت: با مطالعه کتاب ما قادر خواهیم بود از تجربیات دیگران استفاده کنیم و تجربیات خود را نیز به دیگران منتقل کنیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان‌های لرستان را ارزشمند و در سطح عالی قلمداد کرد و همچنین از اهداء هزار جلد کتاب به کتابخانه زندان مرکزی خرم‌آباد خبر داد.

در پایان از تعدادی از فعالان عرصه کتاب زندان مرکزی خرم آباد و همچنین کتاب یاوران استانی تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha