همراهی و تعامل دستگاه‌های مرتبط با مشکلات مواد مخدر و اعتیاد سهم چشمگیری در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خواهند داشت

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان در دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ، آمادگی مجموعه زندان های استان را جهت همکاری با ستاد مبازره با مواد مخدر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این دیدار مدیر کل زندان های زنجان ضمن قدر دانی از همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با زندان ها گفت: زندان های استان با حمایت دستگاه قضائی و با ایجاد امنیت در داخل زندان موضوع بازاجتماعی نمودن زندانیان مرتبط با جرائم مواد مخدر را در اولویت قرار داده است.

بنیادی روز سه‌شنبه در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: به دلیل نبود اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی در سایر شهرستان‌های استان، تراکم جمعیت کیفری مرتبط با مواد مخدر در مرکز استان متمرکز است که با توجه به اهداف اصلی ساخت مراکز اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی این مجموعه در استان نیازمند تغییرات بنیادی به‌ویژه توسعه اماکن اشتغال است.

مدیر کل زندان های زنجان اظهار داشت: به‌رغم کمبودهای اعتباری در حوزه‌های مختلف به دنبال جذب اعتبار برای حل مشکلات عمرانی اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی هستیم که به‌یقین همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط می‌تواند روند امور را تسریع کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر کل زندان ها ی استان گفت: خدمات و تلاش‌های مدیریت و مجموعه نیروهای زندان‌های استان زنجان شایسته قدردانی است.

فاطمه رضایی از دیدگاه‌های مدیرکل زندان‌های استان در اصلاح و تربیت مجرمان و جامعه‌پذیری گروه هدف، ابراز خرسندی کرد و افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، آمادگی کامل خود را برای همکاری و همراهی با زندان‌های استان جهت دستیابی به اهداف مشترک اعلام می‌کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha