دیدار مدیرکل زندان‌های زنجان با نماینده ولی فقیه در استان

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیرکل زندان‌های زنجان، در حاشیه کارگروه آزادسازی و صلح و سازش قرارگاه اجتماعی زندان‌های استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که در محل اداره کل زندان‌های زنجان انجام شد، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدیریت و کارکنان زندان‌های استان در امر خطیر اصلاح و تربیت مجرمین گفت: زندان نقشی در زندانی شدن افراد نداشته و باید این نگاه در زندانیان ایجاد گردد که زندانبانان به عنوان یک حامی در کنار زندانی و خانواده او به دنبال رفع مشکلات هستند.

آیت ا..خاتمی با اشاره به اقدامات شایسته زندان‌های استان در موضوع اشتغال زندانیان افزود: زندانبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبوده اما می‌بایست تلاش کنیم موضوع زندان به عنوان آخرین اهرم برای اجتماعی شدن افراد به کارگیری و در صورت زندانی شدن فرد سریعا شرایط بازگشت این افراد به خانواده و جامعه فراهم تا ارکان خانواده دچار تزلزل نگردد.

نماینده ولی فقیه در استان نقش صدا و سیما و رسانه‌ها را در موضوع گسترش فرهنگ صلح و سازش و آزادی زندانیان بسیار موثر قلمداد و اظهار کرد:در سال‌های اخیر با تلاش‌های رسانه ملی شاهد حضور پررنگ مردم نیکوکار و خیر استان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان بودیم که امیدواریم این موضوع در بحث صلح و سازش پرونده‌های جرایم عمد نیز گسترش یابد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان را در اداره کل زندان‌ها مایه مباهات مجموعه دانسته بیان کرد: یاری رساندن به محرومان به ویژه خانواده زندانیان نیازمند نه تنها به عنوان یک وظیفه سازمانی بلکه به عنوان یک وظیفه اخلاقی سرلوحه برنامه‌های زندان‌های استان است.

بنیادی در ادامه گزارشی از برنامه‌های زندان‌های استان در بخش‌های مختلف فرهنگی ،تربیتی حرفه آموزی، اشتغال، حقوق شهروندی و بهداشت و درمان ارائه نمودند.

دیدار مدیر کل زندان‌ها با امام جمعه زنجان

لازم به توضیح است در پایان این دیدار آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و مدیر کل زندان‌های زنجان در کارگروه آزادسازی و صلح و سازش قرارگاه اجتماعی زندان‌های استان حاضر، و ضمن ارائه نقطه نظر و دیدگاه‌های خوددرجریان اقدامات ستاد دیه استان به ویژه میزان کمک‌های جمع آوری شده از سوی خیرین و تعداد زندانیان جرائم غیر عمد که در طول سال جاری از زندان آزاد شده بودند، قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha