اولین جلسه هم‌اندیشی اعضای «هیأت متخصصان و اندیشه‌ورزان» سازمان زندان‌ها برگزار شد

دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها در راستای پیشبرد اهداف علمی خود در مدیریت زندان‌ها، اقدام به راه‌اندازی و تشکیل «هیأت متخصصان و اندیشه‌ورزان» کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر هم‌افزایی و استفاده از خرد جمعی در اجرای برنامه‌ها و اهداف سند تحول قضایی و درراستای اعمال مدیریت علمی و دانایی‌محوری امور زندان‌ها، «هیأت متخصصان و اندیشه‌ورزان» تشکیل و اولین جلسه آن برگزار شد.

در این راستا دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها اقدام به تشکیل کارگروه علمی و پژوهشی سازمانی کرده و بخشی از فعالیت علمی و پژوهشی خود را در این ارتباط آغاز نمود.

دکتر صالحی عمران، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها در جلسه‌ای با این محوریت گفت: رویکرد حاکم بر سازمان زندان‌ها، اداره امور در زندان‌ها با محور دانایی است بنابراین در همه ارکان سازمان بایستی این رویکرد جاری نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های رفع کم و کاستی‌های مربوط به نحوه بهره‌گیری از دانش و تجربه کارکنان شاغل در سازمان، تشکیل کارگروه‌های علمی در سطح ستاد و استان‌ها می‌باشد تا بتوان راه‌های دستیابی سازمان به مدیریت دانش، کاربردی نمودن یافته‌های پژوهشی، به روز شدن اطلاعات علمی و دانش کارکنان در همه سطوح سازمان را هموارتر کرد.

گفتنی است؛ در این کارگروه علمی و پژوهشی تمام کارکنان دارای تجارب علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف سازمان زندان‌ها در قالب اجتماع علمی و میزهای مختلف پژوهشی و اندیشه‌ورزی ساماندهی شده و در راس آنها شورای راهبردی و سیاستگذاری مدیریت آن را به عهده خواهد داشت. اعضای این هیأت نیز در قالب میز پژوهشی در حوزه‌های مختلف زندان فعالیت داشته و برنامه‌های خود را جهت سیاستگذاری در سطوح فرد و کلان ارائه می‌کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha