مددکاران سربازان خط مقدم جبهه اصلاح و تربیت‌اند

دوره آموزشی توانمند سازی مددکاران زندان‌های استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این جلسه گفت: فعالیت‌هایی که ما در زندان‌ها ارائه می‌دهیم باید متناسب با فلسفه حاکمیت نظام اسلامی باشد و در چارچوب قوانین و مقررات اسلامی به جامعه هدف ارائه شود.


وی تصریح کرد: همه فعالیت‌های ما در زندانبانی اسلامی در بخش مددکاری خلاصه می‌شود و ما در تلاشیم تا صرف نظر از جرمی که مجرم مرتکب شده، توزیع خدمات رفاهی در بین همه جامعه هدف مطابق قانون صورت بگیرد.

مددکاران سربازان خط مقدم جبهه اصلاح و تربیتند
کشوری در ادامه به فرمایش امام راحل اشاره کرد و گفت: مددکاران می‌توانند با تلاش همه‌جانبه زندان‌ها را به دانشگاه تبدیل کنند و این فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب را تحقق ببخشند.


مدیر کل زندان‌های استان لرستان تصریح کرد: مددکاران، سربازان خط مقدم جبهه اصلاح و تربیت هستند و لذا از این رو مددکاری در زندان‌ها شغلی خطیر و پر اهمیت است.


کشوری ضمن تقدیر از زحمات مددکاران افزود: مددکاران ما در زندان‌های استان لرستان با انگیزه، با صلابت و خستگی ناپذیر در حال فعالیت هستند و در رسیدگی به امورات زندان و زندانیان مجدانه تلاش می‌کنند و عملکرد آنان ستودنی است.

مددکاران سربازان خط مقدم جبهه اصلاح و تربیتند
وی همچنین به تلاش‌های مددکاران انجمن‌های حمایت از زندانیان اشاره کرد و اظهار داشت: مددکاری در بیرون از زندان نیز کم اهمیت تر از مددکاری درون زندان نیست.


عبدالمجید کشوری در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: عشق و علاقه به کار مددکاری، رکن مهم این شغل است که اگر این عشق و علاقه در مددکاران وجود نداشته باشد، فعالیت‌های مددکاران مثمر ثمر نخواهد بود.

مددکاران سربازان خط مقدم جبهه اصلاح و تربیتند

مددکاران سربازان خط مقدم جبهه اصلاح و تربیتند
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha