دوچرخه‌ای که به کودک 10 ساله خانواده زندانی نیازمند هدیه شد

یک دستگاه دوچرخه از سوی انجمن حمایت زندانیان استان سمنان به کودکی 10 ساله اهدا شد و او با دریافت این دوچرخه به آرزویش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، هرچقدر دنیای سرد و بی‌روح این روزها با کودکان بی بضاعت خوب تا نکند ولی کم نیستند افرادی که بی تفاوت نسبت به همنوعان خود نیستند و دغدغه‌ برآورده کردن آرزوهای این کودکان را دارند اما به نظر می رسد واسطه گری بین افراد خیر و کودکان نیازمند یکی از اقدامات بسیار مهم است که می توان بوسیله آن نیازها و آرزوهای هرچند کوچک این کودکان را برآورده ساخت.

معمولا کودکان نیازمند با کمترین هزینه‌ها زندگی می‌کنند و از داشتن بسیاری از آرزوها محروم اند. دنیای کودکان پر از آرزوست اما محیط رشد آنان است که مشخص می‌کند آرزوی آن‌ها چه باشد، و کم نیستند افرادی که آرزوهای کودکان نیازمند را با مهربانی برآورده می‌کنند.

انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان در این راستا با توجه به اهمیت موضوع حمایت از خانواده های نیازمند زندانی با واسطه گری بین افراد خیر و نیکوکار زمینه برآورده شدن آرزوی کودکان را فراهم میسازد.

علی کودک تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان است که به همراه مادر خود در منزلی محقر در مهدیشهر ودر منزلی استیجاری زندگی میکنند. پدر علی بخاطر ارتکاب جرم مجبور به تحمل حبس شده است و زندگی آنها بسیار دگرگون و سخت تر شده است. مادر علی به دلیل نداشتن درآمد ثابت جهت پرداخت اجاره و هزینه های زندگی مجبور به کارهای خانگی است.

علی همیشه ارزوی داشتن دوچرخه را داشته است و برای رسیدن به آرزو هایش بسیار در درس خواندن تلاش میکند او در سال گذشته دانش آموز برتر مدرسه نیز شده است.

از این رو حمایت از خانواده زندانیان سمنان در راستای برآورده کردن آرزوی این کودک تحت پوشش با حمایت یکی از حامیان نیک اندیش آرزوی علی که داشتن یک دوچرخه بود را برآورده کرد.

گاهی اوقات می توان با کمی انفاق و همدردی آرزوهای کوچک کودکان نیازمند را برآورده کرد و دنیای آنان را عوض کرد.

میوه چینی از درخت آرزوها؛ اهدای دوچرخه به کودک تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha