تقدیر از سربازان ساعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زندان بابل

آئین تجلیل از سربازان ساعی اداره زندان شهرستان بابل با حضور سرهنگ علی جعفری فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران، سرهنگ جعفری در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابراز ارادت به مقام شامخ شهداء، از زحمات کلیه کارکنان زندان ها به ویژه کارکنان یگان حفاظت و سرباازن وظیفه تقدیرکرد.

فرمانده یگان حفاظت زندان های مازندران به حدیثی از پیامبر عظیم الشأن حضرت محمد(ص) اشاره کرد و تصریح داشت: در اهمیت جایگاه مقدس سربازی همین بس که ایشان می فرمایند: یک شب نگهبانی در راه خدا از هزار شبانه روز عبادت بالاتر است.

سرهنگ جعفری سربازان وظیفه را یاری دهنده دین خدا عنوان کرد و اظهار داشت: سربازان ، مدافعان بی منت امنیت و شرف کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خالق معافی، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان در این نشست ،دوران خدمت سربازی را یکی از مهم ترین روزهای زندگی دانست و گفت: از جمله تجربه های موثری که در این دوران کسب می کنید ، مسئولیت پذیری، مهارت های اساسی زندگی، مناسک مذهبی، نظم و انضباط است.

حجت الاسلام معافی همچنین دوران خدمت سربازی را بهترین فرصت برای تزکیه و پالایش روح دانست و اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط زمینه امادگی روحی را برای ارتباط هر چه بیشتر با خداوند متعال فراهم می کند.

در این مراسم تعداد 13 نفر از سربازان ساعی و متأهل با اهداء لوح تقدیر و سبد کالا و اهداء کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

همچنین آئین تجلیل از سربازان وظیفه به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز درکلیه زندان های استان مازندران برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha