المپیاد ورزشی جلوه نشاط و تعامل در بین زندانیان

رئیس ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران فعالیتهای ورزشی را لازمه افزایش روحیه تعامل، همکاری و جلوه نشاط در بین زندانیان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، "حسن آشکاران" رئیس ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران در افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی زندانیان گفت: فعالیت های فیزیکی و تربیت بدنی نیازمند تلاش و برنامه ریزی بیشتر مسئولین و همیاری و همکاری زندانیان است.

"آشکاران" فعالیتهای ورزشی را لازمه افزایش روحیه تعامل و همکاری بین زندانیان با مسئولین فرهنگی دانست و گفت : حضور و مشارکت دائمی زندانیان دربرنامه های ورزشی موجب بازسازی شخصیت و به بازگشت آنان به جامعه کمک می کند.

وی همچنین در ادامه به اهمیت ورزش در زندان و نشاط و شادابی زندانیان اشاره کرد و گفت : المپیاد ورزش در زندانها بستری را برای افزایش سلامت جسم و روح زندانیان فراهم می کند و باید دقت کنیم برای ایجاد این شادابی و نشاط اهمیت ویژه ای قائل شویم.

هفتمین دوره المپیاد ورزشی با حضور120 زندانی در رشته های والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، فوتبال دستی، کشتی و طناب کشی برگزارشد که در خاتمه به نفرات برتر جوایزی به رسم یاد بود اهداء شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha