رئیس سازمان زندان‌ها برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور امروز (دوشنبه ۳ مهر) برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور پس از استماع مشکلات و درخواست‌های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

غلامعلی محمدی در این ملاقات مردمی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از اموری که همواره مورد تاکید رئیس قوه قضاییه قرار دارد، بحث ارتباط کارگزاران نظام و مدیران قوه قضاییه با مردم است.

وی افزود: در ملاقات‌های مردمی که به صورت چهره‌به‌چهره با مراجعان صورت می‌گیرد از نزدیک مشکلات حقوقی و قضایی را استماع می‌کنیم و در حد مقررات و ضوابط قانونی تکلیف و وظیفه داریم که نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: درخواست‌های مطروحه امروز مراجعان متنوع بود، برخی مسائل مربوط به مسئله استخدام بود و تعدادی از افرادی که در سیر مراحل و فرایند جذب قرار گرفتند، مسائلی را مطرح کردند که به مبادی مربوطه در سازمان ارجاع داده شد تا بررسی کنند که چرا تاکنون نسبت به جذب این افراد اقدام نشده است.

محمدی اظهار کرد: البته جذب نشدن برخی از این افراد به دلیل عدم تامین اعتبارات مالی بوده برخی از افراد نیز مطرح کردند که در فرایند گزینش مشکلی برای آن‌ها رخ داده است که تاکید شد گزارشی در این خصوص تهیه و اعلام شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha