مدیرکل زندان‌های استان مازندران از زندان قائمشهر بازدید کرد

مدیرکل زندان‌های استان مازندران به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان و بررسی وضعیت پروژه های عمرانی از زندان شهرستان قائمشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان به همراه سرهنگ جعفری فرمانده یگان حفاظت و حجت الاسلام معافی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان از زندان قائمشهر بازدید نمود.

مدیرکل زندان های استان مازندران در این بازدید ضمن حضور در سالن اداری و گفتگوی صمیمانه با کارکنان، در بازدید 3 ساعته به رفع مشکلات زندانیان بندهای مختلف پرداخت.

استادی در فرصتی مناسب در تمام بندها حضور یافت و زندانیان هر یک مشکلات قضایی، معیشتی و خانوادگی را مطرح کردند و مدیرکل زندانها بر پیگیری سریع خواسته های مشروع زندانیان از سوی مددکاری، شورای حل اختلاف و اجرای احکام زندان تأکید کرد.

استادی در بازدید از پروژه های عمرانی زندان قائمشهر گفت: تحقق اهداف سازمانی در گرو فراهم نمودن زیر ساخت مناسب عمرانی در حوزه خوابگاهی، آموزشی و اشتغالزایی است و موظفیم با تمام قوا و بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی نسبت به نوسازی و افزایش سرانه ندامتگاهی و آموزشی زندانها گام برداریم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha